Ny rektor på Nordberg skole

Kjære foresatte og elever ved Nordberg skole!

Etter 9 år og 11 måneder er det på tide å takke for meg. Den 1. januar 2018 er jeg pensjonist og gleder meg til lange morgener, rikelig tid til å gå tur med bikkja og til å ta tak i alle småting i hjemmet som har stått på vent en stund.

Jeg har hatt flotte år på Nordberg, og takker både nåværende- og tidligere elever og foreldre for dette. Nordberg er en fantastisk skole som jeg kommer til å savne, men nå overlater jeg roret til Lise Byom Nilssen som jeg vet vil lede skolen på en utmerket måte.

Lise har lang erfaring i skolen og har, som dere vet, vært assisterende rektor her de siste par årene. Jeg synes det er flott at nettopp hun tar over og fortsetter det gode og spennende utviklingsarbeidet vi har holdt på med i noen år nå. Ta henne godt imot!

Takk for meg!

Jan Heidel

Ny rektor

Lise Byom-Nilssen, assisterende rektor, blir skolens nye rektor f.o.m. 1. januar 2018.