Boklansering

Randi Folkestad får sin bok uttdelt.

Det er diakon Lillan Dumbestein i Nordberg kirke og lærer Victoria Marie Lund som har vært primus motorer. I løpet av høsten har ungdommene hatt en rekke møter med de eldre og blitt kjent med dem. De har fått høre deres historie og fått ta del i deres liv. Og for noen spennende liv de har hatt! Dette har de skrevet ned, og alt materialet har til slutt endt opp i 8 fantastiske bøker; en for hver av de eldre. Bøkene ble trykket i slutten av desember, og i mandag 6. januar var alle deltakerne samlet på Nordberghjemmet til boklansering. Det var mange stolte fjes å se der, både unge og gamle, og vi kan med hånden på hjertet si at dette har vært et vellykket prosjekt som frister til gjentakelse. All ære til elevene på 9. trinn og deres lærer Victoria!

Fotograf: Gunnar Grøndahl
Stolte elever på boklansering
Marit Greaker
Anna mottar sin bok