God sommer!

Gjeng med ungdom sitter i solen. Foto: NTB scanpix

Til tross for en spesiell og annerledes vår, fikk vi en verdig og samlende avslutning av skoleåret her på Nordberg.

Vi gjennomførte besøksdager for de nye 8.klassingene der de fikk hilse på nye klassekamerater og lærere.

På 10.trinn feiret vi avgangselevene i atriet klassevis. Her hadde vi overrekkelse av vitnemålene, innslag fra elever, tale fra elevrådsrepresentanter, allsang og tale fra rektor.

Årets 8. og 9.trinn hadde de siste ukene varierte og innholdsrike skoledager og avsluttet med markeringer i hver klasse.

I starten av juni gjennomførte skolemiljøutvalget en befaring i skolegården med Undervisningsbygg. Der ble det bestemt at det i høst skal komme bordtennisbord, nye benker og oppmaling av basketbanen. Vi har allerede fått et teqballbord utenfor hallen. Takk til Nordberg skoles venner for finansiering!

Vi ønsker å takke elevrådet og FAU for et godt samarbeid i året som har vært, og takk til hver og en av dere foresatte engasjement og støtte.

Vi takket av mange dyktige kollegaer sist fredag, og får derfor noen nye medarbeidere på laget til høsten. Velkommen til Marte Midtgård Haaland, Miriam Kydland, Ingvild Thale Trovik, Dina Riis Kallman (lærere), Kasper Sjødin, Brage Opseth, Maren Andresen, Eirik Ram Glomset (assistenter), Marcus Westbye (bibliotekar), Anne Bøe-Tangen (kontorleder) og Siri Melby (avdelingsleder). Hanne Bender Grønstad overtar som assisterende rektor.

Vi ønsker alle en riktig god sommer!